Внимание! Если нужен результат, совет - консультация юриста или адвоката - зарегистрируйтесь и разместите новый материал в соответствующем разделе.
Не пишите свои отзывы и жалобы в комментариях к другим материалам.

відкрита книга відгуків -
відгуки про фірми про постачальників послуг і товарів
чорний список підприємств - виробників

У розділі захист прав - адреси і телефони установ і відомств які можуть бути Вам корисні.
Так само рекомендуємо при захисті своїх прав покупця і споживача ознайомитися з головним законом споживача та покупця України - Закон про захист прав споживачів
Ви можете викласти претензію, залишити відгук, або написати скаргу.
ЗАРЕЄСТРУВАВШИСЯ.
докладніше про реєстрацію
Керівництво і поради з розміщення матеріалів, скарг, претензій в розділі Про проект

Ми маємо право на справедливість.
Захист прав- це наше з Вами справа.
Права споживачів - це наші права.
Захист прав споживачів – це захист наших прав.

Щодня, кожен випадок нашого мовчання породжує відчуття безкарності у тих - кого ми утримоємо коли платимо податки, у виробників які будують свій бізнес для нас і завдяки нам – адже ми споживачі, ми ті, хто споживає кінцевий продукт їх професійної діяльності і платимо за це гроші. Свої гроші. І ми повинні мати якісний продукт, якісні послуги.
Є правило – споживач завжди правий. Так давайте доведемо його до свідомості тих хто про це забуває.
Ми не розголошуємо прикрі випадки, не пишемо скарги - ми не хочемо «бруднитися», але ми тим самим створюємо цілий прошарок людей тих, що не поважають нас.
Обман, обважування, обраховування, халатність, хамство і зловживання службовим положенням – це те, що ми породжуємо, те з чим зустрічаємося щодня. І далі мовчим
Ми не пишемо скарг, тому що деколи навіть не знаємо куди поскаржитися, тому що ми не хочемо чвар, тому що нам здається – скарги нічого не змінять.
Змінять. Все що ми витягнемо на світло з допомогою огласки мінятиметься, тому що всі порушники будуть знати – це буде покарано.

Давайте просто ділитися досвідом і інформацією, яка допоможе іншим, а кінець кінцем, може і нам стати в нагоді.
Давайте оповістимо конкретні випадки і обгрунтовані скарги з реальними дійовими особами і способами впливу на них

Непрофесіоналізм, приховане здирництво, зарозумілість і деколи відверте хамство. Обман і невідповідна дійсності інформація.
Ці речі зустрічаються нам щодня. Чому ми мовчимо?
Адже ми платимо за все, ми маємо право на людське відношення.
Досить часто ми навіть не знаємо, кому і на кого поскаржитися.
Пишіть про несправедливість, пишіть про халатність, пишіть про обман.
Залишайте свої скарги – про погану роботу, про неякісні послуги, відгуки про відпочинок який Вам зіпсували і неякісних товарах, про недобросовісних продавців.
Для того щоб знали – це буде покарано. Для того щоб розуміли – інший раз у них це не пройде. Для того щоб боялися втратити роботу і клієнтів. Для того щоб маленькі чиновники боялися що про їх невідповідність займаним постам дізнаються.
Для того щоб великі чиновники знали – ми платимо податки і маємо права, тому що вони живуть за наш рахунок.
Пишіть для того щоб інші люди не повторювали Ваших помилок.
Пишіть і хороші добрі слова, які заслговують люди віддані своїй справі.
Ми платимо податки і маємо право на безкоштовну медицину і освіту, але отримуємо тарифи на хабарі – тому що безкарність.
Ми платимо податки і утримуємо мільйони чиновників, але йдучи до них зі своїми питаннями ми відчуваємо себе винуватими – тому що безкарність.
Ми платимо за комунальні послуги, дозволяємо керівництву отримувати надприбутки, але чомусь виявляємося винні комунальним працівникам, як тільки у нас щось ламається.
Ми дивимося рекламу і віримо їй, а коли замість обіцяного супер-товара або супер- послуг нам підсовують повне... невідповіднє обіцяному, ми нічого не можемо довести і змінити – тому що безкарність.
Ми віддаємо дітей в дитячі сади, школи, Вузи і отримуємо прямим текстом озвучені суми для того щоб талановита дитина отримала атестат або диплом який заслуговує – тому що безкарність.
Ми платимо гроші за проїзд в поїзді і отримуємо хамство і зневажливе відношення провідників – тому що безкарність.
Ми соромимося поскаржитися, тому що не прийнято, тому що не віримо у справедливість.
Ми не зможемо змінити все і відразу, але ми можемо зробити нашу країну краще.
У кожного начальника є свій начальник – хай він прочитає про свого підлеглого, хай він
прочитає про себе.

Для обговорення ми запрошуватимемо юристів і людей компетентних в різних галузях. Вони допоможуть нам уникнути помилок в подальших наших кроках і діях

Повідомляйте про погану роботу або недбале і упереджене відношення, пишіть про некомпетентність, пишіть про обман і рекламу невідповідної дійсності, про те, з чим Вам більше не хотілося б зустрічатися, а інші хай самі роблять висновки.
Всю відповідальність за достовірність і коректність наданої інформації несе автор матеріалу.
Всі заперечення і претензії до авторів і адміністрації Ви можете виразити в коментарях до матеріалу або розмістити новий матеріал в категорії "Питання і відповіді".