Внимание! Если нужен результат, совет - консультация юриста или адвоката - зарегистрируйтесь и разместите новый материал в соответствующем разделе.
Не пишите свои отзывы и жалобы в комментариях к другим материалам.

Нещодавно назбирав грошей на новий мобільний телефон. Звісно шукав, де подешевше. Вибір пав звісно на Інтернет-магазини, де і швидше, і більше інформації, і з доставкою, а головне – виходить дешевше на пару сотень гривень. Вже не кажучи про те, що можна придбати хоч і «сірий» телефон (той що завозився до України без належної реєстрації), проте найновіший, яких в українських магазинах взагалі ще немає. 
   Магазин в якому я вирішив купувати телефон називається SkyMarket.ua. Інформація виставлена про телефон на сайті відповідала всім можливим уявленням про ідеал. Тож вирішив не чекати навіть на доставку і сам поїхав до їхнього офісу за телефоном.
 Тут варто зробити невеличкий ліричний вступ про сам магазин – він розташований прямо в центрі міста (Бессарабська площа, 9/1 а, офіс 4). Персонал зустрів мене дуже приязно, видали телефон, отримавши гроші – одразу виписали товарний чек. Та все ж таки саме приміщення магазину викликало неабияку підозру – адже по-перше на магазин воно схоже не було, по-друге – те на що це було схоже виглядало, м’яко кажучи – не дуже авторитетно.
   Але все ж таки, чого перебирати харчами – продають дешевше, то хай продають. Адже вже так склалося, що продавець у нас – особа авторитетна, і ми йому завше довіряємо.
   Отже наслухавшись деферамбів, які виспівував телефону цей продавець – я не вагаючись ні хвилин виклав гроші і пішов геть.
   Звідси починається найцікавіше. Отже придбав я телефон в четвер, а вже в п’ятницю, наступного ж дня, помітив, що він – бракований. «Ну, нічого страшного, - подумав я, - бракований так бракований, буває, завжди можна обміняти». Тож не дуже переймаючись – вирішив піти обмінювати телефон вже в понеділок, так як п’ятниця – короткий день, а у вихідні ніхто не працює.
   Звісно були пов’язані з цим напряги, так як понеділок робочий день, тож треба вирватись якось з роботи, домовлятись про свою відлучку, простояти в заторах, витрачати з рештою бензин.
   Таки вирвався, таки простояв в пробках, таки дійшов до магазину. Де на мене чекало неабияке розчарування. Адже клієнт, що повертається – вже не очікуваний гість, а ворог, до якого і ставлення – відповідне. Знаєте цей погляд, коли на вас дивляться, як на рекетира? Так от – саме таким поглядом зустрів мене персонал магазину, ніби я не права свої відстоювати прийшов, а відбирати у них останню крихту хліба.
   Продавець зробив вигляд, що вислухав проблему з якою я до нього прийшов – на саму поломку навіть не поглянув, зате раз глянувши на телефон випалив: «Ми його не візьмемо – на ньому подряпина». Ми довго разом дивилися на телефон і шукали на ньому подряпину – продавець її бачив, я – ні.
   Мені вже потім друзі пояснили, що у кожного продавця на такий випадок при собі є купа відмовок, яким їх спеціально навчають. Тобто, купивши бракований товар – ти його таки не зможеш повернути і отримати свої гроші назад. Максимум, на що можна розраховувати – це тобі запропонують віддати телефон у сервісний центр. В моєму випадку – не було навіть цього максимуму – просто видали письмову відмову.
   Що робити в таких випадках - невідомо. З одного боку ми маємо купу прав, підкріплених законами. Купу установ на чолі з комітетами та службами по захисту прав споживачів. Масу гарячих ліній. Взагалі дуже багато номерів по яких треба дзвонити в таких випадках (де щоправда ніхто і ніколи не бере слухавки). З рештою – ми маємо судову систему. І кожен, хто з цією системою ще не стикався – впевнено скаже, що в такому випадку треба подавати до суду.
   Проте варто врахувати, що суду зовсім нецікаво, які там у вас проблеми, тому ваша справа буде тягтись рівно до тих пір, поки телефон не знеціниться до гривень так трьохсот. Та й витрати на захист власних прав – значно перевищують вартість самого телефону.
   Певно саме на це і розраховують Інтернет-магазини, і магазини взагалі. Обмін може проканати тільки у особливо настирних (там де настирність плавно переходить у божевілля), та чи не ницість, виклянчувати зі сльозами на очах собі милість суду, аби забезпечити собі бодай якісь права?

Комментарии (0)

Пока нет комментариев

Оставьте свой комментарий

  1. Комментарий от гостя.
    ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ или ВОЙДИТЕ в свой аккаунт, чтобы разместить комментарий от своего имени.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location