Внимание! Если нужен результат, совет - консультация юриста или адвоката - зарегистрируйтесь и разместите новый материал в соответствующем разделе.
Не пишите свои отзывы и жалобы в комментариях к другим материалам.

Купила ноутук в Розетке 09.08.2010года. Поломался через 4 недели. В ремонте до сих пор. За это время его теряли и разбили крышку. На претензии не отвечают.Написала в Киев в Управление по защите прав потребителей 27.01.2011 года. Не ответили. Можете подсказать в какие сроки  должны ответить на жалобу? 

Комментарии (1)

  1. Владислав Маслов

В соответствии с ст. 20 ЗУ "Про обращения граждан" - срок рассмотрения заявления не более 1 месяца от дня его поступления. Далее, всё та же ст. 20 "Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного...

В соответствии с ст. 20 ЗУ "Про обращения граждан" - срок рассмотрения заявления не более 1 месяца от дня его поступления. Далее, всё та же ст. 20 "Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів." Ст 18. " Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень. "

Подробнее
Пока нет комментариев

Оставьте свой комментарий

Комментарий от гостя.
ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ или ВОЙДИТЕ в свой аккаунт, чтобы разместить комментарий от своего имени.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location