Написать Администрации

 


 

Маркировка евросоюза CE на товарах - не путайте с китайской маркировкой!!!

 

ВНИИМАНИЕ!Внимание! Обновление!

Сайт защиты прав потребителей, открытая книга жалоб и черный список составляемый потребителями. Закон о защите прав потребителей, информацию и жалобы для Российской Федерации ищем и размещаем здесь Глас Народа Россия >>>> перейти на сайт

Внимание! Если нужен результат, совет - консультация юриста или адвоката - зарегистрируйтесь
и разместите новый материал в соответствующем разделе.
Не пишите свои отзывы и жалобы в комментариях к другим материалам.

 

Главная

Звернення до Гаранта Конституції

Автор: 1CONSTANTINE1
Конфіденційно

ОСОБИСТО

П р е з и д е н т у У к р а ї н и
Я н у к о в и ч у В. Ф.
(E-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript )
(E-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript )
від
Коробкова Олександра Геннадійовича,
громадянина У к р а ї н и, підполковника
запасу СБУ, що мешкає за адресою: 03150,
м. Київ, _____________________________
____________________________________



ЗВЕРНЕННЯ ДО ГАРАНТА КОНСТИТУЦІЇ !
(в додаток до заяв від 17 лютого 2006р., 29 березня 2006р., 17 лютого 2006р., 19 червня 2006р.,
22 січня 2007р., 30 квітня 2007р., 16 липня 2007р., 12 травня 2009р. та 27 березня 2010р., до
звернень від 18 листопада 2008р., 02 лютого 2009р., 20 березня 2009р., 29 березня 2010р.,
26 жовтня 2010 р., а також до «Відкритого листа» від 30 серпня 2010 р., «Електронного
звернення» від 01 листопада 2010 р., «Запитання Президенту» від 15 лютого 2011р.,
«Питання Президенту» від 25 лютого 2011р. і т.ін.) (*1)


Щодо кричущих фактів беззаконня, тотальних
руйнувань конституційних прав, свобод та
законних інтересів людини і громадянина!
Щодо поголовної корупції в СБУ, НБУ та інших
державних органах!


Високоповажний пане Президенте!
«Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави». А «Президент України є гарантом … додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина».
Ці шляхетні слова і принципи проповідує Конституція України (статті 3 і 102). А що ж ми маємо насправді? Лише красиво задекларовані наміри. Наше ж сумне буття показує зовсім протилежне. І більш ніж яскравий тому приклад моя багаторічна й трагічна «шпигунсько-кримінальна» історія.
Ваш покірний слуга, багато років працюючи в української контррозвідці, присвятив все своє життя боротьбі зі злом в різних його проявах. Боровся достатньо активно і ефективно, ризикуючи своїм життям, здоров’ям та свободою. На благо народу, заради міру і щастя, в ім’я своєї країни. А зло же нічого не забуло і нічого мені не пробачило. Сховавшись за мундирами ніби високоморальних спецслужбовців, нібито законослухняних правоохоронців та інших немовби добропорядних високопосадовців воно тим часом регулярно, цілеспрямовано і нещадно почало й досі продовжує наносити мені удар за ударом. Мета – прибрати мене із правоохоронних органів, нанести як можна більшу шкоду, знищити морально, психологічно та фізично.
Намагаючись хоч якось виправити ситуацію та поновити свої знищені права я неодноразово звертався зі своїми питаннями й проханнями до Вас особисто, до інших найвищих керівників держави, до центральних державних органів, відомств та установ. Все було марно. За останні роки офіційними каналами та електронною поштою до них надійшла велика кількість моїх заяв, звернень, листів, депутатських запитів та інших документів. А саме:
а) СБУ – більш ніж 78 різних документів (неодноразово).
б) На ім’я Президента України – 33 документа.
в) Верховна Рада України – 31 документ.
г) Генеральна прокуратура – не менш ніж 24 документа.
д) Національний банк України – 2 заяви.
е) Кабінет Міністрів України – 25 документів.
ж) Верховний Суд України – 4 заяви та 14 електронних листів.
з) Конституційний Суд України – 3 документа.
и) Міністерство внутрішніх справ України – 32 тематичних документа.
к) Уповноважений ВРУ з прав людини – 12 письмових та електронних документів.
л) Головне контрольно-ревізійне управління України – 4 документа.
м) Управління держохорони України – 6 документів (та багато інших, що надходили на ім’я Президента України).
н) Державне казначейство України – 3 документа.
Однак, як і слід було сподіватися, я так і не дочекався на позитивне реагування та очікуваний результат. Корумповані чиновники і кримінально-орієнтовані спецслужбовці, що безпосередньо та опосередковано причетні до скоєння службових правопорушень й карних злочинів, ніколи не збиралися і ніколи не будуть щось робити задля поновлення зруйнованої справедливості, тому що це означає боротися проти самих себе.
Проблеми, що є, не вирішуються, а мої заяви починають довгу мандрівку скрізь бюрократичні терниї. Їх запускають по колу різних відомств, взагалі ігнорують та залишають без відповіді, повертають мені назад без розгляду по суті, «відфутболюють» до некомпетентних й неспроможних структур, або обмежуються пустомовними чиновницькими відписками.
Щоб я не міг захищати себе у суді, правоохоронці ретельно сховали (якщо досі і не знищили взагалі) кримінальну справу 2004 р., за якою я був визнаний судом потерпілим, абсолютно протизаконно відмовляють мені в порушені нової карної справи за фактами численних злочинів, що були скоєні проти мене особисто, цинічно і цілком протиправно відмовляють мені в надані необхідної інформації та потрібних документів.
Не менш яскраво відмітилися і найвищі державні посадовці попередньої влади. Замість ініціювання розслідування злочинів, що окреслені в моїх зверненнях та заявах, вони їх ретельно покривали. Як покривали і конкретних юридичних та фізичних осіб з-поміж «замовників», організаторів й безпосередніх виконавців злочинних діянь. В першу чергу із СБУ та НБУ. Їх сподвижники із державного апарату з показовою старанністю продовжують дану «шляхетну» справу і до тепер.
У відповідь на всі мої спроби поновити знищені та захистити залишки конституційних прав зацікавлені особи і структури (СБУ, ГПУ, МВС, СЗР, навіть УГО та інші) розв’язують шалене цькування й масштабні переслідування. І так з року в рік. Беззмінно і системно. Без усякого сорому, не обтяжуючи себе будь-якими сумнівами та ваганнями.
Таким чином, завдяки злочинної діяльності купки непорядних, безсовісних, безчесних та корумпованих спецслужбовців, правоохоронців, наглядачів за законом та злодійкуватих державних банкірів, а також їх «неохайних» спільників моє життя було розбито вщент, а я був позбавлений всіх можливих прав людини та громадянина. А саме:
- Права на життя, здоров’я, свободу, працю, житло, соціальне забезпечення і судовий захист.
- Права на недоторканність особи, житла, телефонних розмов, листування тощо.
- Права на честь, гідність та незаплямовану репутацію.
- Права на інформацію, в тому числі документальну.
- Права на верховенство Права і Закону!
- Права на рівність всіх перед Законом!!
- Права на відновлення Справедливості!!!
- Права на володіння будь-якими Конституційними Правами, Свободами і Законними Інтересами взагалі!!!!
Зупинитися пройдисвіти при званнях та погонах вже не в змозі та й зовсім не хочуть. А виправляти свої помилки і визнавати провину виключно за своєю ініціативою, вони ніколи й не будуть -- це для них цілковито небажані, незвичайні та неприродні явища.
Саме про це, про багато іншого та дуже цікавого йшла мова в моїх попередніх листах, в зверненнях та в заяві на Ваше ім’я від «27» березня 2010 р. (АП № 22/026048-26п від 30.03.2010 р., на 262 арк.). (*2)
В базових заявах також дуже докладно викладається багато інших фактів протиправної діяльності представників силових структур, в першу чергу СБУ, державних банкірів та їх співзмовників, що була спрямована проти мене.
А саме:
- Багаторічне, цинічне, аморальне й протизаконне розповсюдження щодо мене недостовірної інформації, в т.ч. руйнуюче-кримінального характеру, що принижує, ганьбить та під корінь знищує мою честь, гідність і професійну репутацію. Розповсюдження дезінформації здійснюється як усно, так і в письмової формі у вигляді так званих «офіційних» фальшивок, що надсилаються до вищих інститутів влади та управління, до різних державних установ та правоохоронних органів.
- Нахабне, цинічне і багаторічне втручання в моє особисте та сімейне життя за допомогою активного використання наявних у спецслужб багатьох оперативних можливостей.
- Незаконні і повторювані пониження в посаді, неодноразові виводи за штат та зменшення зарплатні, що закінчилося, кінець кінцем, протиправним звільненням із Служби безпеки України.
- Незаконні порушення житлового законодавства, в наслідок чого моя родина фактично була позбавлена права на поліпшення житлових умов та отримання нової квартири від держави. Злочинні спроби взагалі лишити нас житла та викинути на вулицю.
- Незаконні порушення фінансового права та пенсійного законодавства: постійна недоплата зарплатні в період служби, нарахування незаслужено низької пенсії за допомогою позбавлення всіх належних фінансових відсотків і доплат до неї, її несвоєчасні виплати та перерахування, неперерахування пенсії з моменту звільнення та неперерахування вихідної допомоги, ненарахування до пенсії відсотків за втрату (нібито) працеспроможності, неодноразові порушення строків нарахування та виплат пенсійного забезпечення, а також протизаконне зниження розміру пенсії в 2006 р.
- Зловмисні порушення трудового права: багаторічне затримання моєї особової справи офіцера в УРЛС СБУ, відмова в своєчасному оформленні трудової книжки, ненадання посвідчення офіцера запасу та мобілізаційного посвідчення, постійна й злісна протидія моєму працевлаштуванню.
- Неодноразові та нічим необґрунтовані звинувачення в здійсненні злочинів, до яких я не мав жодного відношення. В 2008-2009 рр. дійшло навіть і до страхітних та нічим не обґрунтованих обвинувачень в причетності до вбивства відомого журналіста Георгія Гонгадзе! (*3) Цій брудний потік тотальної брехні та фальшивих звинувачень продовжує виливатися на мою многостраждальну голову і до теперішнього часу, тобто до 2011 р. До того ж, висування фальшованих звинувачень забезпечували як раз саме «перевертні» із СБУ, що самі ці злочини безпосередньо і скоїли. Мета, яку вони переслідували, -- видавити мене із спецслужби, заховати за грати, влаштувати у психлікарню або ліквідувати фізично.
- Численні факти протизаконного заведення проти мене, моїх родичів та знайомих оперативно-розшукових й контррозвідувальних справ, а також неодноразові спроби порушення карних справ.
- Численні та протизаконні проведення стосовно мене, моїх родичів та знайомих всього комплексу оперативно-технічних заходів (ОТЗ).
- На основі сфальсифікованих матеріалів багаторазове і протизаконне отримання нібито офіційних санкцій (псевдозаконних), що були потрібні для проведення численних ОТЗ. Це дозволяє спецслужбам постійно порушувати мої конституційні права, що гарантують невтручання в моє особисте та сімейне життя, недоторканність житла, таємницю листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції.
- Неодноразові підроблення початкових матеріалів та на їхній основі фальсифікація висновків і рішень атестаційних комісій й комісій, що здійснювали службові розслідування.
- Фальшування моєї квартирної справи, особової справи офіцера СБУ та пенсійної справи офіцера запасу.
- Неодноразове і протизаконне введення в мій організм наркотичних засобів або їх аналогів.
- Багаторазове планування, організація та здійснення найрізноманітніших провокацій, а також замахів на моє життя, здоров’я та свободу. Причому, відпрацьовувалися усякі можливі варіанти вбивства і один з-поміж них передбачав отруєння.
- Злочинні дії проти членів оперативно-слідчої групи (в першу чергу проти представників МВС), що розслідувала в 2004 р. карну справу щодо високопосадовців СБУ, за якою я був визнаний судом потерпілим. Це – протизаконне затримання, обмеження та позбавлення свободи, нанесення тілесних ушкоджень, спроби вбивства і ціла низка інших кримінальних та посадових злочинів.
- Розкрадання високопосадовцями Нацбанку України та їхніми співучасниками грошових коштів, що знаходилися на збереженні у центробанку і були призначені для відшкодування моральної та матеріальної шкоди громадянам, які були визнані за рішенням суду потерпілими за карними та іншими справами. (*4)
- Системне і цілком безкарне невиконання посадовими особами СБУ та НБУ рішень судових органів всіх рівнів, зокрема постанов і вироків Верховного Суду України, а також ухвал Європейського Суду з прав людини. Позбавлення мене конституційного права на захист своїх основоположних прав у суді.
- Знищення процесуальних і оперативних документів, оперативно-розшукових, контр розвідувальних, розвідувальних та кримінальних справ, а також інших документальних доказів злочинної діяльності.
- Регулярні підробки службової документації, неодноразові службові підлоги, багаторічне створення інших кримінально-сприятливих умов з метою забезпечення і безпосереднього здійснення вищезазначених та інших злочинних діянь.
- Протизаконне перешкоджання виїзду за кордон. Здійснювалося шляхом замаскованих відмов в наданні закордонних паспортів, необґрунтованого зволікання процесу оформлення виїзних документів, фактичної відмови в отриманні грошових коштів в НБУ, що знаходяться там на зберіганні і були потрібні для фінансового забезпечення поїздок. Саме це і призвело до передчасної мученицької смерті моєї матері.
- Абсолютно необґрунтоване та дійсно протизаконне використання матеріально-фінансових ресурсів, агентурно-оперативних можливостей і оперативно-технічних засобів СБУ та інших силових структур задля забезпечення мого багаторічного кримінально-забарвленого цькування та злочинних переслідувань.
- Багаторічні масштабні, цинічні, системні та абсолютно безкарні порушення багатьох моїх інших конституційних прав, свобод і законних інтересів.
- Створення з метою здійснення вищезазначених протиправних діянь організованого злочинного угрупування, що може бути причетне також і до скоєння окремих т.зв. резонансних злочинів.
Всього ж мною інкримінується представникам СБУ, НБУ та їх співзмовникам із других структур ні багато ні мало, а майже сотня кримінальних епізодів, тобто 50 видів повторюваних протизаконних діянь, що передбачені конкретними статтями Кримінального кодексу України. Всі вони – це є задовгий ланцюжок тісно взаємопов’язаних між собою багаторічних дисциплінарних провин, адміністративних правопорушень та карних злочинів.
В заявах на Ваше ім’я та на адресу Голови Верховної Ради України, крім вищезазначеного, крізь призму Кримінального кодексу розглядається широкий спектр таких питань та проблем, які вже дуже і дуже давно вийшли за межи особистих негод, лихих пригод та злигоднів одного лише потерпілого. Вони зачіпають забагато негативних сторін життєдіяльності суспільства та країни, розкривають протиправну діяльність співробітників її спецслужб та правоохоронних органів, а також відкриту й замасковану бездіяльність контролюючих структур і органів прокурорського нагляду.
Всі вони систематизовані і надаються у вигляді окремих тематичних блоків, де докладно відображені, зокрема, наступні важливі моменти:
- Окреслено коло реальних та можливих юридичних і фізичних осіб, що причетні до окреслених протиправних діянь. Означені об’єкти, де працюють учасники та свідки злочинних подій, а також знаходяться матеріальні докази злочинів. Викриваються форми та методи злочинної діяльності спецслужбовців, правоохоронців і державних банкірів, а також способи її маскування.
- Відсутність належного реагування з боку відповідальних органів, відомств і структур на заяви громадян України, в яких міститься інформація про конкретні злочинні діяння, що здійснюються, в першу чергу, саме представниками СБУ. В т.ч. щодо їх можливої причетності до деяких т.зв. резонансних кримінальних злочинів. Організація в відповідь на звернення цькування та переслідування заявників.
- Фактично синтезовані непоодинокі й стійкі ознаки діяльності організованої злочинності, що переважно притаманні тій її гілці, яка функціонує в держапараті: в органах влади та управління, в спецслужбах, правоохоронних органах та інших силових структурах.
- Наводяться факти та ознаки поголовної, тотальної і безкарної корупції, що панує в спецслужбах, правоохоронних органах, інших силових структурах, в Національному банку України та у державному апараті взагалі.
- Аналіз внутрішнього стану СБУ, інших спецслужб та правоохоронних органів, в т.ч. і криміногенної ситуації, що склалася безпосередньо в самої СБУ. Дієздатність, правоспроможнісь та професійна «боєготовність» Служби безпеки України, тобто, її сьогоднішня спроможність виконувати свої спеціальні державні обов’язки та завдання.
- Наявність умов для легкого проникнення в СБУ та інші силові структури агентури іноземних розвідок і «делегатів» організованого криміналу.
- Недосконалість законодавчого та матеріально-фінансового забезпечення діяльності спецслужби, вкрай низький рівень правової і соціальної захищеності особового складу СБУ. Шкідлива кадрова політика, як первопричина багатьох кризових явищ і негативних процесів у спецслужбі.
- Відпрацьовані окремі напрямки майбутнього позитивного розвитку Служби безпеки України.
- Інша корисна для Гаранта Конституції України, Верховної Ради України та слідства інформація.
На превеликий жаль, вищі інститути державної влади в наш час не в змозі подолати той бедлам безправ`я, свавілля та безкарності, що процвітає в СБУ, в інших правоохоронних органах та силових структурах, а також у банківський сфері, ту вакханалію багаторічного цькування та переслідувань, яка була розгорнута проти мене і моєї родини та не закінчилась і досі. Про нездатність влади стати на захист окремої людини, її життя, прав та свобод як раз показово і свідчить моя сумна та трагічна історія.
Виникає животрепетне і навіть кричуще питання до всіх без виключення гилок діючої влади: Тож як ще довго моя родина мусить й буде страждати з вини кількох покидьків-спецслужбовців і недоумків-правоохоронців, сліпців-прокурорів й ледарів-слідчих, а також інших високопосадовців-злочинців та банкірів-злодіїв? Скільки ще років вони будуть знущатися з мене та глумитися з моїх близьких?

Таким чином резюмуємо. На основі інформації, що викладена в документі, можливо зробити наступний в и с н о в о к: законність нахабно, цинічно, і безжалісно розтоптана кованими чоботами; спецслужби, правоохоронні структури та органи прокурорського нагляду і досі знаходяться в стані затяжного «постреволюційного» ступору; а правосуддю остаточно та безповоротно указано на його зовсім уже не почесне в нашій державі місце… Саме тому, сьогодні в якості потерпілих пора вже розглядати вісь український народ, багатостраждальну Україну, її інститути державної та громадської безпеки, всю її правоохоронну та судову системи в цілому!
Водночас звертаю Вашу увагу на те, що якщо і далі переадресовувати мої заяви до СБУ чи ГПУ, а також обмежуватися лише офіційним листуванням з СБУ та НБУ, ГПУ та іншими структурами, в т.ч. силовими, це ніколи не призведе до позитивного результату і вирішення наявних проблем. Це є не що інше, як марне витрачання дорогоцінного часу, забагато паперу та трудно поновлюваних нервів. Спеціалісти із фальшувань та професійні брехуни на всі запити відповідатимуть пустопорожніми відписками до краю наповненими бюрократичним словоблуддям та чиновницькою тавтологією, спецслужбовою дезінформацією та цинічною банківською брехнею. Прикриваючись конспірацією, секретністю та державними інтересами, підкреслю – удаваними, зазначені відомства і Вам і мені будуть й надалі направляти однотипні, безглузді, безперечно необґрунтовані та обов’язково замасковані під законні відмови. В таких складних «правових» умовах потрібне дещо більш ефективніше та значно радикальніше за пустопорожнє базікання і марне листування.
Велике значення мало б розслідування та викриття численних посадових правопорушень й кримінальних злочинів вищих посадових осіб та інших держслужбовців із вищих державних органів, закладів та установ, що окреслені в моїх заявах, Національним антикорупційним комітетом при Президентові України спільно з Радою національної безпеки та оборони України, а також Тимчасовою слідчою комісією Верховної Ради України.
Дійсно же викрити злочинців з-поміж «їх вищостей і благородіїв» із СБУ та інших силових відомств, а також «їх високостей» із НБУ, належно задокументувати їх протиправну діяльність й поновити справедливість можливо лише у процесі проведення масштабних комплексних процесуальних дій в межах офіційно порушеної Генпрокуратурою карної справи. При повній підтримці суспільства, вищих органів влади та управління, а також Гаранта Конституції України. І ніяк інакше – третього не надано.
Наголошую на тому, що я не кровожерлива людина і не збираюся будь-кому мстити. Помста – це правосуддя первісних людей. Моя ж мета більш приземлена – захистити свою честь, гідність та професійну репутацію, відстояти своє чесне ім`я, відновити конституційні права, свободи та законні інтереси, що були так цинічно і безкарно розтоптані корумпованими високопосадовцями із СБУ, НБУ та інших державних інститутів.
Наприкінці інформаційної частини даного звернення обов’язково мушу підкреслити: те, що сталося зі мною в будь яку мить може повторитися і з будь кимось іншим в ще більших масштабах та в ще більш небезпечних формах. Саме тому, невідкладне дослідження, скрупульозне вивчення й своєчасне викриття з боку Президента України, РНБОУ і НАКУ, з боку спільних зусиль депутатського корпусу Верховної Ради України, а також успішне розслідування фахівцями ГПУ достатньо докладно викладених у моїх заявах злочинів має дуже й дуже велике значення. І не тільки для мене особисто. Це безперечно має велике значення для окремих громадян, для всього українського суспільства, для всієї нашої країни в цілому. Це безумовно важливо для наших дітей і онуків, для всіх майбутніх поколінь!

Враховуючи вищезазначене, вкотре прошу Вас особисто як Гаранта Конституції України, як Головнокомандуючого, як вищу посадову особу держави, якої підпорядкована Служба безпеки України та підконтрольні інші силові відомства й правоохоронні органи, просто як людину безпосередньо втрутитися нарешті в зазначену дуже небезпечну ситуацію, а також:

1. Звертаючи увагу на безумовну важливість для суспільства та країни окреслених специфічних питань і кримінальних проблем, прошу Вас, не звертаючи уваги на великій об’єм, знайти все же вільний час та особисто ознайомитися з моєю заявою на ім’я Голови Верховної Ради України від «14» вересня 2010 р., яка додається в електронному вигляді.
2. В зв’язку з тим, що мої наявні багаторічні проблеми станом на сьогодні так і не вирішені, всі попередні прохання, що окреслені в минулих заявах, зверненнях і листах, залишаються в силі та досі чекають на остаточне вирішення по суті.
3. Створити спеціальну об’єднану комісію з числа спеціалістів Національного антикорупційного комітету при Президентові України та Ради національної безпеки і оборони. Доручити їй провести ретельне вивчення та пильне дослідження фактів багаторічних, масштабних й системних правопорушень, що викладені у моїй заяві (додається), які були скоєні раніше та продовжують здійснюватися в теперішній час високопосадовцями та іншими відповідальними посадовими особами Служби безпеки України, Національного банку України, Генпрокуратури, МВС, СЗР і навіть УГО, а також їхніми співзмовниками і співучасниками в інших державних структурах.
Долучити до розгляду і аналізу моїх заяв, відпрацювання вірних висновків та практичних заходів представників всіх зацікавлених і правомочних комітетів, підкомітетів і комісій Верховної Ради України відповідно до їх законодавчо визначених повноважень та в межах їхньої компетенції.
Задіяти в роботі інших фахових спеціалістів та галузевих експертів, надавши їм право на досконале вивчення, дослідження та вирішення конкретних питань і кримінальних проблем в межах їх конституційних повноважень та професійної компетенції.
4. На спільному засіданні Національного антикорупційного комітету при Президентові України, Ради національної безпеки і оборони України та при участі депутатського корпусу ВРУ заслухати результати аналізу й оцінці моєї заяви.
Мета – зробити єдино вірні висновки щодо обстановки, яка склалася в СБУ, ГПУ, МВС, СЗР, УДО та в інших силових структурах, щодо стану справ в НБУ та в означених державних відомствах з дотриманням наявних та поновленням зруйнованих ними конституційних прав людини і громадянина, щодо поліпшення сьогоденної ситуації, напрямків реформування правоохоронних органів, спецслужб тощо, напрямів удосконалення їх професійної діяльності, а також щодо заходів по ліквідації всіх кризових явищ, негативних проблем та їх небезпечних наслідків.
5. Отримати, по можливості невідкладно, від Генпрокуратури, ВСУ, СБУ, МВС, інших спецслужб та правоохоронних органів України наступні матеріали, документи і відомості:
- Матеріали всіх оперативно-розшукових і контррозвідувальних справ, що протизаконно порушувались проти Коробкова О.Г. та його близьких (2000-2011 рр).
- Данні щодо дійсного місцезнаходження матеріалів карної справі 2004 р. на високопосадовців Служби безпеки України тощо, за якою я був визнаний потерпілим.
- Відомості про реквізити цієї справи: номер, назва (якщо така була), дати порушення та закриття, номер й дата обвинувачувального вироку суду, установчі дані засуджених, членів колегії суддів, слідчих, прокурорів та членів оперативно-слідчої групи від ГПУ, МВС та СБУ.
- Оригінали або копії всіх рішень Верховного Суду за даною справою, в т.ч. вирок суду, рішення щодо цивільного позову, окремі ухвали суду, документи, що підтверджують факт відшкодування СБУ та обвинуваченими (засудженими) матеріальної та моральної шкоди, повідомлення СБУ й обвинувачених (засуджених) про перерахунок відшкодування, а також дані про реквізити розрахункових документів тощо.
Всі зазначені документи, матеріали, відомості та фізичні особи потрібні задля здійснення правильної оцінки моїх заяв, надання особистих пояснень, відпрацювання конкретних заходів щодо виправлення ситуації, що склалася в спецслужбах, в правоохоронних органах та в державних банках, а також для скорішого поновлення зруйнованих прав всіх потерпілих та заявника.
(Отримані документи, матеріали та відомості /або їх копії/ прошу без зволікань надати також особисто Коробкову О.Г або надіслати їх на його домашню адресу.)
6. Як важливих свідків протиправної діяльності та носіїв важливої викривальної інформації, розшукати і долучити до роботи відповідних фахівців Вашого апарату всіх членів оперативно-слідчої групи, що розслідувала зазначену вище карну справу.
Мета – надання усних або письмових пояснень, роз’яснень та уточнень по окресленим в моїх заявах питанням і проблемам, що мусить допомогти з’ясувати скриті деталі, важливі подробиці та реальні причини кримінальних подій, що сталися, викрити саме злочини, їх ініціаторів («замовників»), організаторів й виконавців, тобто, сприятиме встановленню дійсної істини.
7. Отримати від Міністерства юстиції України, Міністерства закордонних справ України, Міністерства фінансів України, Національного банка України, Верховного суду України, Генеральної прокуратури України тощо документальні відомості щодо фактичного виконання НБУ рішень національних судів, а також Європейського суду з прав людини. Зокрема, у сфері своєчасного та фактичного відшкодування моральної і матеріальної шкоди. Запитати також усі матеріали що стосуються правопорушень у сфері спадкування громадянами України спадщини, яка відкривається за кордоном.
Запросити аналогічні матеріали в Страсбурзькому суді з прав людини задля проведення порівняльного аналізу всіх отриманих документів і реального, а не декларованого складу справ в цієї сфері, тобто в питаннях дотримання, захисту наявних та відновлення зруйнованих прав українських громадян в першу чергу вищими державними органами України, що мають до рішення зазначених проблем пряме і опосередковане відношення.
8. Розглянути на об’єднаному засіданні Національного антикорупційного комітету при Президентові України та Ради національної безпеки і оборони України питання щодо масштабних розкрадань грошових коштів високопосадовцями Нацбанка України, що знаходяться в НБУ на зберіганні за рішеннями національних судів та Європейського суду з справ людини і призначені для виплати їх потерпілим за карними та іншими справами як компенсація нанесеної моральної і матеріальної шкоди. А також проблеми, пов’язані із шахрайськими схемами позбавлення громадян України спадщини, до яких причетні посадовці НБУ.
Водночас розглянути питання щодо злочинної бездіяльності Генпрокуратури України, яка проявляється у відсутності належного реагування на факти всіх зазначених в мої заявах та в зверненнях інших потерпілих кримінальних діянь.
Рекомендувати парламенту України створити Тимчасову слідчу комісію ВРУ для розслідування правопорушень, скоєних посадовими особами Нацбанку України, і злочинної бездіяльності Генпрокуратури України.
Мета – як найскоріше поновлення конституційних прав, свобод та матеріально-фінансових інтересів потерпілих, в т.ч. шляхом безпосереднього втручання Гаранта Конституції України і Верховної Ради України в зазначену негативну ситуацію, що склалася, ліквідування причин та умов, що сприяють фінансовим злочинам в НБУ, безперечне притягнення винних до адекватної відповідальності.
Зобов’язати керівництво НБУ негайно повернути всім постраждалим матеріальне-грошове відшкодування з врахуванням всіх штрафних санкцій і відсотків, а також здійснити заходи щодо сприяння отриманню українськими спадкоємцями спадщини. Водночас доручити Генпрокуратурі проконтролювати цей процес безпосередньо.
9. Користуючись своїми правами Президента України, керуючись нормами і вимогами Конституції України та інших законодавчих актів, знайти законні способи та засоби позитивного впливу на Генеральну прокуратуру та призвати її до належного виконання своїх професійних обов’язків. Зокрема, скористатися своїм правом на прокурорську ротацію, можливістю Гаранта Конституції заслухати Генпрокурора та його заступників за результатами роботи ГПУ взагалі, а також за моїми заявами окремо; заслухати також про її дієздатність і правоспроможнісь, про наявність чи відсутність наміру боротися в межах своїх повноважень зі злочинністю, про бажання чи небажання захищати законність, а також права і свободи своїх співвітчизників тощо.
На мою думку, це лише сприяло би активізації боротьби із корупцією та організованою злочинністю, посиленню законності і зміцнення внутрішньої безпеки в Україні.
10. Своїм вагомим авторитетом Гаранта Конституції України та наявними значними президентськими повноваженнями призвати (зобов’язати) Генерального прокурора України виправити, м’яко кажучи, незрозумілу процесуальну ситуацію, що склалося з вини ГПУ, та відкликати із прокуратури м. Києва мою заяву до Верховного Суду від 01.12.2009 р. (з додатком важливих матеріалів), отримати від Коробкова О.Г. доопрацьовані матеріали (в т.ч. у вигляді нової заяви) та нові документи, що є важливою доказовою базою, почати і прийняти під особистий контроль комплексну прокурорську перевірку ГПУ злочинних фактів, зазначених в цій заяві та в інших зверненнях, невідкладне порушення карної справи, а також організацію її ретельного та своєчасного розслідування.
11. Призвати СБУ та МВС здійснити заходи щодо припинення переслідування спецслужбою та іншими правоохоронними органами членів оперативно-слідчої групи, яка розслідувала в 2004 р. зазначену у моїх заявах карну справу. Особисто посприяти поновленню їх основоположних прав, що були зруйновані.
Зобов’язати ГПУ, СБУ, СЗР, МВС, УГО та інші силові структури належно виконувати свої професійні обов’язки, безперечно додержуватися вимог Конституції та діючого законодавства України, непохитно й послідовно захищати (а не порушувати) конституційні права, свободи і законні інтереси людини та громадянина.
12. За Вашою безпосередньою допомогою здійснити заходи щодо притягнення до дисциплінарної, адміністративної та кримінальної відповідальності посадових осіб СБУ та НБУ, а також їх співучасників та співзмовників, які причетні до мого багаторічного цькування і «шпигунсько-кримінальних» переслідувань, а також винні в здійсненні багатьох інших окреслених в моїх заявах протиправних діянь.
Зробить, будь ласка, прецедент та покажіть усьому світові, що в Україні не має бути і вже ніколи не буде ніяких «недоторканних» з-поміж можновладців та інших «небожителів» усіх рівнів, кольорів й відтінків. Докажіть, нарешті, своїм співвітчизникам, своїм виборцям та світової спільноті, що в Україні почалася нова доба – епоха добра, справедливості і законності, що в нашої державі відтепер всі безвиключно рівні перед законом.
На конкретних прикладах покажіть, врешті-решт, всьому світу, що сучасна Україна – це не failed state («неспроможна країна», «держава, що не сталася»), а оплот пильної демократії, закону і права, що у нас поважають європейські й вселюдські цінності, що в теперішній українській державі відтепер і назавжди панує лише верховенство Права і Закону.
Примітка: Майже всі матеріали, необхідні для реалізації на практиці зазначеного шляхетного наміру, знаходяться в Головній службі з питань правоохоронних органів та в інших підрозділах Адміністрації Президента України, в Службі безпеки України, в Генеральній прокуратурі України і, безперечно, в Міністерстві внутрішніх справ України; деякі з них мають бути також в Управлінні державної охорони України та в Службі зовнішньої розвідки України.
13. За Вашим Наказом Головнокомандуючого і найвищої посадової особи України, якої безпосередньо підпорядкована Служба безпеки України, зобов’язати керівництво СБУ негайно поновити всі мої конституційні права, свободи та законні інтереси, що були цинічно, безкарно та під корінь зруйновані саме вищими посадовими особами спецслужби, їх «неохайними» підлеглими та корумпованими співучасниками із інших державних установ і недержавних структур. Мета – за Вашою особистою допомогою добитися нарешті законної справедливості!
Прошу Вас також повною мірою використати свої президентські повноваження та обов’язки в справі законного позасудового повернення Коробкова О.Г. до військової служби і поновлення на роботі в СБУ!
14. Після закінчення роботи за моїми заявами, по можливості, надати мені (або надіслати на домашню адресу) також наступні матеріали, документі та відомості:
- про результати перевірки моїх звернень та заяв, Ваші висновки за результатами перевірок, а також щодо конкретних заходів, що плануються чи уже вжиті;
- про будь яку іншу корисну інформацію щодо СБУ, НБУ, ГПУ тощо, що може допомогти активізувати Генеральну прокуратуру України, настроїти її на позитивну хвилю належного виконання своїх обов’язків, сприяти невідкладному порушенню кримінальної справи та її старанному розслідуванню під особистим контролем Генпрокурора, а також допоможе скорішому відновленню моїх конституційних прав, свобод та законних інтересів.
15. Взяти під особистий президентський контроль питання порушення та подальшого ведення кримінальної справи за викладеними проблемами.
Доручити аналогічний спеціальний нагляд за роботою Генпрокуратури НАКУ і РНБОУ.
16. Як вища посадова особа України, якої підпорядкована Служба безпеки України та підзвітне Міністерство внутрішніх справ України, призвати (чи навіть зобов’язати) СБУ і МВС негайно силами своїх Головних слідчих управлінь самостійно порушити карну справу за фактами численних злочинних діянь, що дуже докладно викладені у зверненнях, заявах та листах Коробкова О.Г.
17. Ініціювати проведення невідкладної, кардинальної та ефективної реформи всіх безвиключно спецслужб, інших силових структур та правоохоронних органів, а також судової системи. Нарешті реалізувати цей шляхетний намір в реальне життя.
Завдяки реформі, зокрема, Генеральна прокуратура має бути поділена на дві цілком самостійні й незалежні одна від одної державні правові інституції: саме на вищий орган прокурорського нагляду (тобто, Генпрокуратура) та на вище слідче відомство (наприклад, Національне бюро розслідувань, що вже давно задеклароване).
Процес реформування має передбачати обов’язкове оновлення кадрових рядів зазначених вище державних інститутів шляхом очищення від шкідливого баласту: непрофесіоналів, напівспеціалістів, «самозванців» та просто випадкових людей, нероб і бездарів, корупціонерів, хабарників, просуванців политикума, фінансово-промислового капіталу й навіть організованого криміналу, а також інших «особистостей, осіб і особин», що скомпрометували себе непристойною з точки зору моралі поведінкою та позначилися поганими з позицій закону вчинками.
В той же час, слід повернути до служби принаймні частину раніше звільнених, але справжніх професіоналів і ентузіастів своєї справи з-поміж кадрових розвідників/контррозвідників, розшуковців та слідчих старшого покоління, що не заплямували себе зв’язками з криміналом та іншими антисоціальними елементами, що не втратили своїх професійних навиків й поки ще бажаючих застосувати свій особистий досвід та великі знання на практиці. Незалежно від їх віку та стану здоров’я. Для чого створити всі необхідні умови, зацікавити їх морально та матеріально.
18. Надати доручення Міністерству юстиції України та іншим зацікавленим держструктурам щодо створення в найкоротший термін загальнодержавного конфіденційного спеціалізованого обліку (реєстру) осіб, які за рішенням суду були визнані потерпілими по кримінальних справах. Відсутність такого обліку сприяє порушенням конституційних прав, свобод та законних інтересів саме потерпілих, інших громадян України, зокрема їх родичів та спадкоємців.
Заздалегідь Вам вдячний.

Виноски:
*1) Гриф «Конфіденційно» надано документу лише тому, що в ньому згадуються прізвища деяких осіб, причетних до описуваних злочинних діянь. Інші відомості, які містяться в «Зверненні», в різних об’ємах вже оприлюднювалися раніше.
*2) Однак, до даного звернення /уже вдруге/ додається заява до ВРУ від 14.09.2010 р., на 270 арк. Вона трохи більше за об’ємом і докладніше за змістом.
*3) Показове наступне: 1) Ще на початку 2000 р. саме Коробков О.Г. особисто викрив стійкий канал витоку інформації державного характеру із Апарата Президента, ВРУ та інших державних органів, відомств та установ, включаючи військові та оборонні. За що і поплатився своєю головою. 2) І Коробков і Гонгадзе протизаконно розроблялися в рамках СОР 1-м відділом УКРП ДКР СБУ як агенти ЦРУ (Ось це так! Гувери із СБУ знайшли нарешті шпигунів!). Потім сфальшовані матеріали кримінального характеру передавалися до МВС, а спецслужба зникала зі сцени. Мета – вона давно відома суспільству (Але чомусь не ГПУ!)…
*4) В Нацбанку відпрацьовані також шахрайські схеми позбавлення громадян України спадщини, що викривається переважно за кордоном, і т.ін. До масштабних правопорушень і брудних оборудок в НБУ безпосередню причетність мають його колишні керівники __________ та __________.

Додаток (електронні варіанти документів):
1. Заява у Верховну Раду України від 14.09.2010 р., на 270 аркушах.
2. Зміст заяві до ВРУ від 14.09.2010 р., на 1 аркуші.
3. Запитання Президенту України від 15.02.2011 р., на 1 аркуші.
4. Питання Президенту України від 25.02.2011 р., на 1 аркуші.
5. "Щодо бездіяльності військової/спеціальної влади" від 31.05.2011 р., на 10 аркушах.

З повагою

Підполковник запасу СБУ

"31" травня 2011 р. О.Г.Коробков

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

2008-2016 © защита прав - Портал потребителя "Глас Народа Украина". Все права защищены.
При любом использовании материалов веб-сайта ссылка на http://glasnaroda.com.ua обязательна. При перепечатке в Интернете обязательна гиперссылка