Внимание! Если нужен результат, совет - консультация юриста или адвоката - зарегистрируйтесь и разместите новый материал в соответствующем разделе.
Не пишите свои отзывы и жалобы в комментариях к другим материалам.

Підкажіть, будь ласка, що робити!

Придбала Крісло в Меблевому містечку, 14.11. Більше 2000 грн. виклала. Чоловіку на ДР. Подарувала в середу, 15.11.

Чоловіку не дуже сподобався він відразу по зручності, а потім ми з'ясували, що там колесики шкрябатимуть нам паркет (квартира з'ємна), потрібні прорезинені колесики.

До того ж вже я роздивилась, що воно трохи перекошене...

В четвер 16. 11 телефонувала в Меблеве містечко, сказали дзвонити сьогодні 17.11, бо нема менеджера, що мені продава крісл.

Дзвоню сьогодні зранку - пояснюю ситуацію, кажу хочу повернути. Менеджер типу передає це все директору, який говорить - хай привозять, але гроші отримаєте, коли продамо ваше крісло!!!! Менеджер говорить - я не при справах, мені, що говорить дирекція, то я й роблю. Прошу поговорити з директором, кажуть нема на місці - до сих пір чекаю на дзвінок...

Мені платити потрібно 100 грн за таксі, щоб привезти їм крісло.

1. Що робити, якщо директор не погодиться віддавати таки гроші, а скаже, що віддасть їх лише після продажу мого крісла (залишатись і без крісла і без грошей страшно...)

2. Що робити, якщо я привезу крісло, а вони знайдуть якісь докази, типу, що крісло було в уживанні? Адже воно там стояло в них, я коли вибирала разів з 20 на нього сідала в магазині, вдома чоловік кілька разів сідав пробував (для мене візуально нема жодних ознак використання).

Нічого не відклеювала, целофан, в яке було загорнуто крісло зберегла.

Чи є в мене якісь шанси повернути гроші?


Комментарии (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

пусть пердоставят вам документы на основании чего они требуют того, чего нет. Ваше дело написать заявление на возврат товара, а они уже потом пусть письменно отказывают. с этим отказом в суд и им же будет хуже.квитанция или расписка обязательно...

пусть пердоставят вам документы на основании чего они требуют того, чего нет. Ваше дело написать заявление на возврат товара, а они уже потом пусть письменно отказывают. с этим отказом в суд и им же будет хуже.квитанция или расписка обязательно должна выдаваться

Подробнее
This comment was minimized by the moderator on the site

адрес: glasnaroda.com.ua/zakon-o-zaschite-prav-potrebiteley/zakon-o-zaschite-prav-potrebiteley-razdel-ii-prava-potrebiteley-i-ikh-zaschita.html
Слідів експлуатації я ніяких не бачу. І цей пункт в законі читала. Але ж в мене має бути якась...

адрес: glasnaroda.com.ua/zakon-o-zaschite-prav-potrebiteley/zakon-o-zaschite-prav-potrebiteley-razdel-ii-prava-potrebiteley-i-ikh-zaschita.html
Слідів експлуатації я ніяких не бачу. І цей пункт в законі читала. Але ж в мене має бути якась гарантія, бо якщо залишу їм крісло, вони пообіцяють гроші вернути - і не повернуть, що робити? Чек може бути такою гарантією? Чи розписка якась потрібна? Я просто боюсь, що вони нічого підписувати не захочуть... Що тоді робити?На відео спробувати зняти?

Подробнее
This comment was minimized by the moderator on the site

Ще забула одну деталь. Менеджер в розмові почала була говорити, що для повернення товару потрібна фабрична упаковка - а вони мені крісло продали вже без неї (я уявлення не маю що таке фабрична упаковка...) і тому, оскільки в законі сказано, що...

Ще забула одну деталь. Менеджер в розмові почала була говорити, що для повернення товару потрібна фабрична упаковка - а вони мені крісло продали вже без неї (я уявлення не маю що таке фабрична упаковка...) і тому, оскільки в законі сказано, що повертати потрібно з фабричною упаковкою - в будь-якому випадку вони мають право не прийняти в мене крісло.На кріслі приклеєний папірець з печаткою, де вказаний артикул, виробник і таке інше - я його не чіпала.І в результаті всіх наших розмов мені говорять - привозьте на місці розберемось. Але це ж 100 грн платити за таксі, хочеться якихось гарантій...

Подробнее
This comment was minimized by the moderator on the site

Если следов эксплуатации нет, если не прошло 14 дней с момента покупки, то вернут Вам деньги.по поводу сроков Статья 9. Права потребителя при приобретении товара надлежащего качества3. При расторжении договора покупки-продажи расчеты с...

Если следов эксплуатации нет, если не прошло 14 дней с момента покупки, то вернут Вам деньги.по поводу сроков Статья 9. Права потребителя при приобретении товара надлежащего качества3. При расторжении договора покупки-продажи расчеты с потребителем осуществляются исходя из стоимости товара на время его покупки. Деньги, оплаченные за товар, возвращаются потребителю в день расторжения договора, а в случае невозможности вернуть деньги в день расторжения договора - в другой срок по договоренности сторон, но не позже, чем в течение семи дней.адрес: glasnaroda.com.ua/zakon-o-zaschite-prav-potrebiteley/zakon-o-zaschite-prav-potrebiteley-razdel-ii-prava-potrebiteley-i-ikh-zaschita.html

Подробнее
Пока нет комментариев

Оставьте свой комментарий

  1. Комментарий от гостя.
    ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ или ВОЙДИТЕ в свой аккаунт, чтобы разместить комментарий от своего имени.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location