Підкажіть, будь ласка, що робити!
Придбала Крісло в Меблевому містечку, 14.11. Більше 2000 грн. виклала. Чоловіку на ДР. Подарувала в середу, 15.11.
Чоловіку не дуже сподобався він відразу по зручності, а потім ми з'ясували, що там колесики шкрябатимуть нам паркет (квартира з'ємна), потрібні прорезинені колесики.
До того ж вже я роздивилась, що воно трохи перекошене...
В четвер 16. 11 телефонувала в Меблеве містечко, сказали дзвонити сьогодні 17.11, бо нема менеджера, що мені продава крісл.
Дзвоню сьогодні зранку - пояснюю ситуацію, кажу хочу повернути. Менеджер типу передає це все директору, який говорить - хай привозять, але гроші отримаєте, коли продамо ваше крісло!!!! Менеджер говорить - я не при справах, мені, що говорить дирекція, то я й роблю. Прошу поговорити з директором, кажуть нема на місці - до сих пір чекаю на дзвінок...
Мені платити потрібно 100 грн за таксі, щоб привезти їм крісло.
1. Що робити, якщо директор не погодиться віддавати таки гроші, а скаже, що віддасть їх лише після продажу мого крісла (залишатись і без крісла і без грошей страшно...)
2. Що робити, якщо я привезу крісло, а вони знайдуть якісь докази, типу, що крісло було в уживанні? Адже воно там стояло в них, я коли вибирала разів з 20 на нього сідала в магазині, вдома чоловік кілька разів сідав пробував (для мене візуально нема жодних ознак використання).
Нічого не відклеювала, целофан, в яке було загорнуто крісло зберегла.
Чи є в мене якісь шанси повернути гроші?
Комментарии (4)
- #13330
- #13329
- #13328
- #13327
Оставьте свой комментарий
- Комментарий от гостя. ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ или ВОЙДИТЕ в свой аккаунт, чтобы разместить комментарий от своего имени.