Внимание! Если нужен результат, совет - консультация юриста или адвоката - зарегистрируйтесь и разместите новый материал в соответствующем разделе.
Не пишите свои отзывы и жалобы в комментариях к другим материалам.

1

Замовив "масажер" на сидіння батькам в подарунок (сам знаходжуся не в Україні).
1. Вайбером вислали реквізити для оплати - оплатив, заплатив комісію банку.
2. Спитав, скільки буде коштувати доставка. Сказали - 80 грн. Оплатив, заплатив комісію банку.
3. Уточнюю, чи це буде адресна доставка (в замовленні вказано було, що доставка на адресу і адресу було вказано). Мені відповідають, що доставка на адресу буде коштувати 100 грн. (тобто мені треба доплатити ще 20 грн і оплатити комісію банку).
4. Після нагадування "спеціалісту", що перед тим, як писати щось клієнту, треба хочаб ознайомитися з специфікою замовлення, замовлення відправили.
5. Отримую «масажер» зовсім не той, яки замовляв.
6. На прохання прояснити ситуацію отримую лише тишу по всіх каналах (вайбер, email, форма зв'язку на їхньому сайті).

Зіпсований настрій, час і гроші. Не рекомендую до співпраці.

2

Комментарии (0)

Пока нет комментариев

Оставьте свой комментарий

  1. Комментарий от гостя.
    ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ или ВОЙДИТЕ в свой аккаунт, чтобы разместить комментарий от своего имени.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location